Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Tento web slouží pouze pro potisk reklamních propisek. Nedodáváme pera bez potisku. Děkujeme.

 

 

Jak objednat potisk per ?

 

1. Vytvořte si objednávku propisek podle Vašeho výběru 


2. Zašlete nám logo v křivkách, nejlépe ve formátu CDR, EPS, AI, PDF a specifikace barvy dle Pantone vzorníku na e-mail: oferta@oferta.cz


3. Vypracujeme Vám cenovou nabídku na potisk reklamních propisek


4. Po odsouhlasení a zaplacení zadáme zakázku k výrobě

 

5. Standardní doba pro vyřízení objednávky s potiskem je zpravidla 10 dní od odsouhlasení náhledu 
objednávky. O přesném termínu realizace Vás
budeme informovat.

 

6. Další případné informace na telefonu    +420 724 257 254 

( 8,00 - 15,00 hod. )

 

 

 
 
 
 

 

 

Odběrné místo

Libor Hošek - OFERTA
Rodinova 4, 695 01 Hodonín
Po - Pá 8,00 - 16,30 hod.
tel: +420 724 257 254
oferta(a)oferta.cz
možnost vyzvednutí po výzvě
k odběru nebo zaslání SMS

NOVINKY

arr3Dočasné omezení dobírky a hotovostních plateb při převzetí  Vážení zákazníci, na základě vládního rozhodnutí jsou kvůli situaci se šířením COVID-19 omezené...

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 10,90 Kč (0,45 €)
naše cena 19,90 Kč (0,83 €)
naše cena 8,90 Kč (0,37 €)

 

 

     

         vše pro kancelář

 

 

     

         papírnictví online

 

 

    

           gastro obaly

 

 

   

      pro moderní kancelář

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Informace » Platba

Možnosti platby

Zaplacení kupní cenu za dodávané zboží je možné, dle volby kupujícího :

Hotově

- při převzetí zboží v prodejně OFERTA, Rodinova 4, 695 01 Hodonín

- při převzetí zboží od přepravní služby GLS nbo PPL (dodání NA DOBÍRKU)

Kupující je o odeslání zásilky informován e-mailem a ví tedy, že má zásilku očekávat. Pokud zásilku nebo informaci o jejím uložení na výdejním místě neobdrží od dopravce/doručovatele max. do 5-ti pracovních dnů, ověří si stav zásilky u prodávajícího telefonicky nebo e-mailem. Vzhledem k tomu, že se objednávka stává při svém dokončení závaznou a kupující odsouhlasil obchodní podmínky, nepřevzetím zásilky je povinen uhradit prodávajícímu vzniklé náklady s marnou dopravou. Jakmile se zásilka prodávajícímu vrátí, kontaktuje kupujícího telefonicky a e-mailem. V případě, že má kupující o nové doručení zájem, vyzve ho prodávající k úhradě zásilky předem bankovním převodem při čemž jsou kupujícímu doúčtovány náklady na marnou dopravu. Pokud kupující o zboží zájem nemá, nebo tuto výzvu ignoruje, je povinen prodávajícímu uhradit vzniklé náklady na marnou dopravu, o jejíž výši a způsobu úhrady je kupující informován e-mailem a zároveň bude zařazen na černou listinu odběratelů.
POKUD KUPUJÍCÍ VZNIKLÉ NÁKLADY NA MARNOU DOPRAVU PRODÁVAJÍCÍMU NEUHRADÍ, BUDE TATO POHLEDÁVKA POSTOUPENA K  VYMÁHÁNÍ.

 

Kartou

- při převzetí zboží v prodejně OFERTA, Rodinova 4, 695 01 Hodonín

 

Na fakturu

- státním institucím a organizacím lze poskytnout splatnost vystavených daňových dokladů na úhradu kupní ceny.

KB - CZ   29948671/0100        IBAN: CZ03 0100 0000 0000 2994 8671

FIO - SK   2700259581/8330   IBAN: CZ63 8330 0000 0027 0025 9581